Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tony & Vera - WaarBenJij.nu Malaysia - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Tony & Vera - WaarBenJij.nu

Malaysia

Door: T&V

Blijf op de hoogte en volg Tony & Vera

07 November 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Intersting mix of cultures, malay, indians and chinese, and at least 4 religions all mixing in very nicely, from the outside that is. Still great food, indian curries and great naan bread, don't mind that for brekkie. The non mussie (muslim) locals go hard on the guiness, tiger beer and whiskey. Koraoke rules though some dodgy voices out there.
We had 4 days in K.Lumpar, 3 days in Melacca and 2 days in penang. Our room got broken into (by a chamber maid) in melacca, we got back in the nick of time this girl was still in the room, she got fired and we did not press charges, just sheer desparation..
Here in Penang is a good atmosphere, lots of English, interesting sights, another china town, tax free goods,etc...
Tomorrow were off to Langkawi, 100 islands off the north west coast, close to thai border, bit of beach sounds like the ticket after the hussle and bustle of the cities....
Back to Bali on 16 Nov..........
later,
T^V

• 06 November 2005 - 22:54

Pete Hawley:

Hello Tony and Vera,

I just got back from a week in Langkawi. Would have been nice to meet up with you there on the other side of the world. Sounds like you're having a great trip. You have a free place to stay in Sydney if you ever get that far off your Asian course.

-Pete

• 07 November 2005 - 17:59

Jeroen En Peggy:

He T & V

Het is echt niet te geloven....we zijn zelf net terug van Maleisië. Eerst 2 dagen in Kuala Lumpur geweest en vervolgens 4 dgn. in Penang. En als klap op de vuurpijl: 9 dgn.op Lankawi. Erg mooi dus jullie zullen het daar zeker naar jullie zin krijen. Nog eventjes een tip: In Kua town zit een shopping centre"Lankawi Fair"en daar zit een juwelier met prachtige sieraden die helemaal in jullie straatje passen. Hij zit pal naast de Mac.Donalds aan de binnenkant. Jammer dat wij nu al hier zijn en jullie niet hebben mogen ontmoeten. Later gaan we hier nog wel op terug komen. Nou vermaak je beide en drink er eentje van mij en Peg.

Groetjes Jeroen en Peggy

• 09 November 2005 - 11:09

Nienke:

wauw...wat hebben jullie toch steeds fantastische verhalen en spannende dingen! Het regent vandaag weer eens in NL haha dikke zoenen van Nienke

• 09 November 2005 - 21:04

Stef:

Hi there,
    wat eng dat het meisje bij jullie was ingebroken. ...nog wel mazzel dat jullie haar op heterdaad betrapten.
    Het mag de pret niet bederven. Geniet nog lekker van het mengelmoesje aldaar.
    Ik heb een eerste succesje geboekt bij mijn grote project! ...
    Tot gauw,
    Stef

• 01 December 2005 - 13:54

Romo:

1,5 week to go, bummer.... Denk maar vast aan de heerlijke piepergerechten en witte bonen in tomatensaus..
    Bovendien zullen er een hoop mensen zijn die blij zijn als jullie er straks weer zijn (incl, wij..)Hier gaat ok, zit thuis met hoge bloeddruk, moest zelfs nachtje naar ziekenhuis vorige week. Komt wel goed, controle is streng dus goed. Wanneer vliegen jullie terug?