on the move - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Tony & Vera - WaarBenJij.nu on the move - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Tony & Vera - WaarBenJij.nu

on the move

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tony & Vera

27 Oktober 2005 | Indonesië, Bali

The last few weeks have gone by so quick we cant even think what weve done, must have drank to many bintangs last night.
Anyways, all is very well, just been hanging around the pool. On saturady we are flying to K.Lumpar (malaysia) for 2/3 weeks, not sure what were gonna do there yet, anyone got any tips?
19 and a 1/2 Weeks gone, 6 and a 1/2 to go.
love t&v

  • 27 Oktober 2005 - 05:28

    Peter:

    hit the beach and if you're interrested in a kung-fu monastry with supermen-monks(what I practice and where my teacher is from)go for penang!!! later guys

  • 27 Oktober 2005 - 05:28

    Peter:

    sao lim kung fu!

  • 27 Oktober 2005 - 12:04

    Marc Lamp:

    Hallo Tony en Vera.Jeetje zijn jullie alweer zolang onderweg??Ik werk nog steeds bij de Bijenkorf en vind het erg leuk.Vanmiddag moet ik Jamie Oliver begeleiden en ben nu bezig met aanstaande release van Madonna.Maar als ik jullie was zou ik lekker nog ff goed vakantie houden!!!!
    Ben zelf in Rome geweest.Lekkere espresso!!!
    Eten zal bij jullie ook wel heerlijk zijn.Greetings Marc

  • 28 Oktober 2005 - 07:46

    Romo:

    We took the jungle train from Gemas to Kota Bahru, that was good. Although Veras back could hurt after 12 hours.
    Baty Caves seem to be cool.
    6 1/2 weeks to go? Ik heb over 7 weken verlof. Genoeg tijd om bij te kletsen dan ;-)
    Love Romo

  • 28 Oktober 2005 - 09:57

    Lp.:

    Cameron Highlands must be nice.

    Penang is quite easy going multi-culti city without any nice beaches but enough daytrips and GOOOOOD cofee...

  • 30 Oktober 2005 - 18:30

    Colin &marielle:

    Geniet nog lekker van de 6 weken die jullie nog hebben!Wij zijn toen maar 1 dagje in KL geweest, naar allerlei markten en eethuisjes geweest, heel leuk, maar echte tips hebben we niet, er zal ook wel veel veranderd zijn in 8 jaar...Hier alles prima, niks spectalculairs wat feestjes en verjaardagen gehad, Keean en Jaedan nu allebei heel ondeugend! klok is weer terug hier dus heel donker en s'morgens vroeg op vrees ik..
    We missen jullie al wel hoor!

    veel liefs van ons allemaal!!!

  • 30 Oktober 2005 - 20:55

    Joop & Stef:

    Jeetje, wat te doen in KL? Wij hebben geen idee maar gewoon nog lekker relaxen en geen zorgen maken lijkt me nog het leukst. Geniet van de resterende weken. Wij kunnen niet wachten op jullie terugkomst. Trouwens werd hier de klok teruggedraaid en alles is nog vroeger donker, en je kunt er heerlijk melancholisch van worden. Maar: vandaag, op 30 oktober nog 20 graden en we zijn lekker in de zon gaan liggen; dat is dan toch wel iets om van op te knappen!

  • 31 Oktober 2005 - 06:01

    Colin &marielle:

    Geniet nog lekker van de 6 weken die jullie nog hebben!Wij zijn toen maar 1 dagje in KL geweest, naar allerlei markten en eethuisjes geweest, heel leuk, maar echte tips hebben we niet, er zal ook wel veel veranderd zijn in 8 jaar...Hier alles prima, niks spectalculairs wat feestjes en verjaardagen gehad, Keean en Jaedan nu allebei heel ondeugend! klok is weer terug hier dus heel donker en s'morgens vroeg op vrees ik..
    We missen jullie al wel hoor!

    veel liefs van ons allemaal!!!

  • 04 November 2005 - 09:33

    Jolanda Jonker:

    hai v/t
    Wat vliegt de tijd nog effe en je bent weer terug ik ben net terug uit spanje super mooi weer lekker uitgerust en nu gaik over 3weken na idar ikg heeft jubileum dus lekker spiesbraten en krombiereworst eten Moet ik er een meenemen voor je weer wat anders dan
    rijst ,Ik zal de groeten doen aan onze oude heimat en ik spreek je wel xxxxxxxxxamatoo jola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 December 2005

i guess thats why they call it the blues

07 November 2005

Malaysia

27 Oktober 2005

on the move

06 Oktober 2005

back to Bali

02 Oktober 2005

alive and well
Tony & Vera
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 7804

Voorgaande reizen:

26 Juni 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: